Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tragisk utvalg av mammaklær her jeg bor.. Har tenkt meg en tur til trondheim neste uke å trenger tips til mammaklærbutikker der :) Regner ikke med hm siden de stort sett er for "kjærring" eller rett å slett er helt formløs å jævlig..

Har veldig lyst på en selebukse, så ei gravid med ei kjempefin selebukse for noen uker siden, men turte selvfølgelig ikke spørre hvor hun hadde kjøpt den... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes alt er formløst og kjærring uansett hvor jeg går. Heldigvis finnes det mye klær på vanlige butikker som passer. Kjøper meg tights og skjørt og kjoler til ikke-gravide som passer bra. Finnes og mange tunika og lange singleter. Mye kjoler medempirieliv som passer, og skjørt med strikk i livet. Eneste jeg har lyst på er ei fin dongeribukse, men det har jeg ikke klart å oppdrive enda. Har igjen exit, polarn og pyret og en butikk for mammaklær og store størrelser å lete i. H&M og lindex og slikt synes jeg har helt tullete former. Enda går det med øverste knappen åpen og strikk istedenfor, men blir mest tights og skjørt ja. Mer behagelig.

Du får rope ut om du finner, for da vil jeg og ha:)

Skrevet

ps: exit skal slutte med mammaklær :/ De hadde siste-rest-salg der nå i helga, masse ting til 50,-.

Bukser er fadern meg helt håpløst å finne syns jeg, greit at moten er slik at man finner mye fine tunikaer og lange singletter, men jeg savner en DONGERIBUKSE!

Skrevet

ja skjørt å kjoler har jeg egentlig nok av.. Tights passer ikke helt meg.. Føler jeg ser helt snål ut i det.. :-/ Men med alt drittværet som har vært de siste dagene har det vært litt uaktuelt med kjole.. :-/

Fant en ok dongeribukse på exit, men vil veldig gjerne ha en bukse til.

Vet det er en babybutikk ved siden av solsiden. Har de mammaklær?

Skrevet

hvis du skal på H&M og handle mammaklær er det ironisk nok bedre utvalg på butikken på steinkjer enn butikkene i trondheim. der er det rett og slett ikke så utplukket...men det er en en lang tur hvis du ikke har andre ærend i nærheten da. ellers er det lite fint å finne av mammaklær i trondheim, synes jeg. Jeg har hørt at Det lune rede på Leuthenhaven har en del fine klær, er også kafe for de med små barn. Der er det antageligvis et høyere prisnivå en i kjedebutikkene, men sikkert verdt å sjekke ut hvis du vil ha noe ikke alle andre har. Husk at du finner mange fine klær i den vanlige avdeligen som du kan bruke. Moten er god mot oss med voksende mage :) Men med bukser er det verre med....jeg kjøpte meg et par bukser å på avslutningssalg i mamma-avdeligen på Lindex på KBS, men det er vel avsluttet nå.

er det Bebito på Solsiden du tenker på? det er en veldig bra barnebutikk, men jeg vet ikke om de har mammaklær. noen som vet? :)

Skrevet

Bebito ja :)

Bor i namsos, så er noen mil lengre til tr.heim enn steinkjer :) Men det er jo bare 2 å en halv time til tr.heim her i fra så det er jo ikke så langt. Har vært på hm i steinkjer å ble ikke så veldig imponert.. har vært på flere hm butikker, men jeg finner liksom ikke noe som passer :(

Hvor ligger Leuthenhaven?

Skrevet

Takk! Fikk ikke opp kartet, men vet hvor det er :)

Skrevet

å ja, hehe :)

Skrevet

Bebito har ikke mammaklær nei.

Såvidt jeg vet er det HM, Det Lune Rede, Polarn& Pyret og Zip som har mammaklær. Døllt..

Skrevet

-Bebito har mammaklær, i serien Boob!

-Ellers har Polarn O. Pyret fine dongeribukser, og kjempesmarte magebelter som dekker glipen mlm trøye og bukse!

-Mamma-salget på Lindex KBS var fortsatt i gang på fredag, to stativ med 50% (men veldig utplukket.). Fant meg en sort lang linshorts.

-H&M City Lade har OK basisklær for gravide.

Ellers vil jeg anbefale å kjøpe div "vanlige" klær på salg i litt større størrelser, jeg vet iallefall at jeg ikke kommer inn i mine vanlige klær på noen mnd etter fødselen..

Skrevet

Slenger meg på her, mitt problem er også at jeg ikke finner bukser,

blir så oppgitt!!Så i et blad noen kule bukser fra polarn og pyret, men hvor i byen finner man den??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...