Ksenia & Anjem Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har aldri vært noen treningsnarkoman og har alltid hatt et par ekstra kilo på kroppen *s* Nå trener jeg 4 ganger i uken, 2*55 minutter kondisjon og 2*45 minutter styrketrening. Nå er det 1 uke siden jeg meldte meg inn og jeg har gått ned 1,5kg Har fått to timer med en flott personlig trener som har gitt meg mange morsomme øvelser og det er slik at jeg GLEDER meg til å trene. Det har så mye å si Jeg ser ikke på det som et ork, men gleder meg til å trene. I morgen skal jeg på min første aerobic gruppetime ) tihiii Jeg bare vet at jeg ikke skal gi opp denne gangen =)
ifie Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Dæven! Du er kjempeflink, jo!! Trodde man skulle begynne forsiktig, jeg, med to timer i uka eller no sånn? Uansett; med personlig trener blir det nok riktig! Og 1.5 kg på ÉN uke! Lykke til videre!
ifie Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Har du tenkt å prøve spinning? Det syns jeg er kjempegøy!
Mikroline Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Så flink du er! Kan tenke meg det er motiverende å se så raske resultater også
Ksenia & Anjem Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Samboer har pappapermisjon nå i 6 uker, så etter det har han ferie. Da slipper jeg å ta med ungene på barnepassen. Litt tid for meg selv Så jeg kjører på! Ja kanskje spinning ettevert
Ksenia & Anjem Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2008 Takk takk Er bare så overrasket, for jeg har aldri sett på det som GØY å trene før, men hun dama er så fordømt flink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå