Gå til innhold

Stolt av meg selv jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært noen treningsnarkoman og har alltid hatt et par ekstra kilo på kroppen *s* Nå trener jeg 4 ganger i uken, 2*55 minutter kondisjon og 2*45 minutter styrketrening. Nå er det 1 uke siden jeg meldte meg inn og jeg har gått ned 1,5kg :)

Har fått to timer med en flott personlig trener som har gitt meg mange morsomme øvelser og det er slik at jeg GLEDER meg til å trene. Det har så mye å si :) Jeg ser ikke på det som et ork, men gleder meg til å trene. I morgen skal jeg på min første aerobic gruppetime :)) tihiii

Jeg bare vet at jeg ikke skal gi opp denne gangen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven! Du er kjempeflink, jo!! :)

Trodde man skulle begynne forsiktig, jeg, med to timer i uka eller no sånn? Uansett; med personlig trener blir det nok riktig!

Og 1.5 kg på ÉN uke! :o

Lykke til videre! :)

Skrevet

Har du tenkt å prøve spinning? Det syns jeg er kjempegøy! :)

Skrevet

Så flink du er! Kan tenke meg det er motiverende å se så raske resultater også:)

Skrevet

Samboer har pappapermisjon nå i 6 uker, så etter det har han ferie. Da slipper jeg å ta med ungene på barnepassen. Litt tid for meg selv :) Så jeg kjører på! Ja kanskje spinning ettevert

Skrevet

Det er det absolutt

Skrevet

Så utrolig flink du er da! :)

Skrevet

Takk takk :) Er bare så overrasket, for jeg har aldri sett på det som GØY å trene før, men hun dama er så fordømt flink

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...