Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tragisk utvalg av mammaklær her jeg bor.. Har tenkt meg en tur til trondheim neste uke å trenger tips til mammaklærbutikker der :) Regner ikke med hm siden de stort sett er for "kjærring" eller rett å slett er helt formløs å jævlig..

Har veldig lyst på en selebukse, så ei gravid med ei kjempefin selebukse for noen uker siden, men turte selvfølgelig ikke spørre hvor hun hadde kjøpt den... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. Skulle jo ikke på anonym..

Skrevet

hehe..jeg kjøpte mammaklær på H&M da de faktisk har fine mammaklær.Nå har jeg ikke sett på den avd. på aldri så lang tid da,men når jeg går forbi så ser jeg mange fine topper.

Det fins en butikk ved Leuthenhaven som selger mammaklær.Var aldri innpå den selv,men syns jeg husker å ha sett en der.

Skrevet

Topper har jeg egentlig evig nok av. Kjøper de på vanlige butikker siden det er så mye topper for tiden som passer for store mager :) Det er bukser jeg sliter med å finne..

Hvor ligger den hen da? Er ikke så kjent i tr.heim akkurat.. Skal vel være glad hvis jeg i det hele tatt klarer å finne fram til solsiden.. :-o

Skrevet

Hei! Du kan jo handle på internett om du ikke har tilgang på mammaklær der du bor. Anbefaler:

hm.com Mye greit og billig + på outlet siden kan du gjøre noen skikkelige kupp både på mammaklær og vanlige klær

ellos.com Også mye fine mammaklær

laredoute.com Litt dyrere, pene mammaklær

Lykke til;-D

Skrevet

Takk! Men liker å prøve klærne før jeg kjøper.. Har blitt endel feilkjøp når jeg har handlet på nett.. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...