Gå til innhold

Noen andre og som ikke kjenner noe?


sol09

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har termin rundt 9. februar, Formen er kjempefin, ikke spesielt trøtt og overhodet ikke kvalmen. Kan man være så heldig?Glemmer nesten at jeg er gravid---og lurer jo selvsagt på hva som foregår der inne... Sist svangerskap var jeg morgenkvalm,til nå helt fin... Andre som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har foreløpig termin 11. februar... Tok positiv test idag. Føler meg veldig lite gravid på omtrent alle punkter. Men føler nesten at jeg kjenner liv i magen - og det er jo altfor tidlig til det. Er det "fantomspark"????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke helt vanlig å "føle" graviditeten før om en stund, foruten de obligatoriske kvalme fornemmelsene som noen har samt det å føle seg slappere enn vanlig... selve følelsen av å være gravid følte jeg selv ikke før rundt uke 16-18 første gang.. men har hørt rykter om at det kan komme litt tidligere andre gangen, for da vet en hva en skal kjenne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

 

Jeg har termin 8. februar og kjenner forsvinnende lite. Kunne f.eks tenkt meg å kjenne noe, så som ømme bryster f.eks. Trenger så sårt noen tegn.... Blir lett bekymret merker jeg- men det er vel også noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 20 februar, men kjenner ikke noe. begynner jo å lure på om jeg er gravid, hehe! puppene er ikke spesielt ømme heller. jeg er enormt oppblåst, men det er jo jeg vant med ;) om det skulle være noe så har jeg slags sliten /gangsperrfølelse i magen, og håper det er et tegn(siden jeg aldri har hørt det symptomet før) men begynner virkelig å savne noen tegn til graviditeten.. skal på ultralyd uke 6+0 jeg da. håper å høre et lite hjerte da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! termin 15 februar her. Dette er mitt andre svangerskap. Jeg kjenner heller ikke noe spes bortsett fra litt ømme pupper og litt trøttere . og hard mage, merker jeg må beg å spise svisker.

Var mye trøttere i forrige svangerskap. Men var og er ikke kvalm -heldigvis for det. Vi får nok bare prise oss lykkelig for at vi er god form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...