Gå til innhold

8 uker

to ganske tette og helt ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger dere babyen på kvelden?

hvor mye sover babyen på dagen mellom måltidene

vekker dere babyen på kvelden til kveldstellet?

Prøver og legge han til senest kl 22

han sover rundt 3 timer mellom hvert måltid også på kvelden, i kveld måtte vi vekke han til kveldsstellet.

Er engstelig for at han skal snu døgnet, men han våkener jo for mat, noen her som har babyer som har snudd døgnet? Hvordan artet det seg.

Har ei jente fra før som hadde lakenskrekk på dagtid, men sov veldig godt på natten, nå har jeg fått en gutt som sover en del på dagen i tillegg sover han fra rundt 22 til mellom 02 og 03 og vidre til rundt 07.

Han får kun MME.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun legger seg stort sett mellom 22.00 og 24.00. Av og til blir det kluss. Tar det som hun vil. Hun sover da mellom 7-9 timer på natten før hun får mat og sover videre mellom 2-3 timer før ny mat. Er våken da mellom 1-2 timer før hun sover 2-4 timer. Når hun våkner da ca.kl 15.00-16,30 ammer hun ofte frem til hun legger seg for natten med korte dupper mellom. Hun er nå 10 uker.

Skrevet

jenta mi er 8 uker og 3 dager,vi står opp ca kl 0800 og da er hun våken ca to timer og sover 2-3 timer,slik er det hele dagen,så begynner jeg med kveldsstellet rundt 19-1930 tida alt ette rnår hun våknet fra siste duppen og da ammer jeg 2 ganger om natta ca 02 og 06...............

Skrevet

Min gutt er 9 uker og jeg fullammer.

Jeg tenker ikke så mye over hvor mye han sover om dagen, men han sover nesten aldri så lange lurer som tre timer. Er ganske mye våken. Det var mitt første barn også. Jeg husker andre jevnaldrene sov mange timer mer enn henne, men sånn er det jo bare. Barn er forskjellige..

Om kvelden får han melk når han er sulten i 20-tiden, så tar jeg pysjen på og tilbyr han litt ekstra melk å sove på (det er alltid litt til). Så koser vi litt før jeg legger han i sengen. Han sover normalt i 6-7 timer (for tiden), før han skal ha seg litt påfyll. Etter det våkner han etter tre timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...