Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ida

 

Og ja jeg vet det er vanlig og oppbrukt osv, men gi meg et navn som ikke er harry, mote-navn, oppbrukt og ikke høres ut som noe man fant på i farta:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimelig kjedelig synes jeg :) Kunne aldri ha kalt ungen min det.

Jeg kjenner og er oppvokst med så mange som har hett Ida så jeg er bare lei lei lei lei..

Skrevet

Et helt greit navn, men kanskje litt kjedelig..., enig med mami her er litt lei for det tusser av idaèr i alle aldre...............

Skrevet

Synes det er kjempe søtt!

Skrevet

Tror det er mitt "versting-navn", altså liker det ikke.

Skrevet

Fint, koselig og søtt navn, syns jeg! Det er så mange "store" navn for tiden, så det er godt å se et enkelt og greit navn også! :)

Skrevet

Syntes det er veldig fint, og har en datter som heter det :) Syntes det er så mange voldsomme navn for tiden, lange og svulstige, så vi sytnes at Ida var enkelt og fint. For å unngå at hun får samme navn som flere i klassen har vi gitt henne to navn så hun kan bruke begge om det kommer en Ida til i klassen.

Skrevet

Fint navn:)

 

Og et skikkelig mptenavn i mine yngre dager. husker håndballaget mitt bestod av både Ida K, Ida L, Ida B og Ida F;)

 

Skrevet

Ida er et veldig fint og enkelt navn. Jeg liker selv enkle navn, men unngår de på topp10lista. Synes folk velger altfor lange og like navn om dagen. Det er jo så mange fine å velge i mellom.

Skrevet

ida, liker jeg veldig godt :)

Skrevet

Eg liker Ida. Men det er så vanvittig mange Idaer at eg ville ikkje brukt det av den grunn.

Kva med Elisabet, Ingrid (er vel forresten mote, det), Eva eller Liv?

Eva er kjempefint, det kan du få

Skrevet

Eva er et fint navn, men har ei i familien som heter det og hun er helt på jordet. Nå er jeg ikke gravid da, bare planlegger mitt neste barns navn he he selv om det er minst to år fram i tid.

Elisabeth er et nydelig navn, men dessverre så passer det ikke helt med navnene jeg har på gutta f5ra før av...

Skrevet

Fint!

 

Føler at det er litt inn no!

Skrevet

Ida er et enkelt, fint navn.

Skrevet

Jeg synes det er et fint navn, selv om jeg vet ganske mange som heter det. Det var ganske populært på 80-tallet.

Skrevet

syns ida er fint jeg.

driter i hvilke navn som er poppis og ikke.

man skal velge det man liker selv!!! :)

Skrevet

Syns det er kjempenydelig jeg:o)

Skrevet

Fint. Liker korte navn.

Skrevet

Ida er veldig fint :) Kunne brukt selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...