*Minnie Mus* Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Ida Og ja jeg vet det er vanlig og oppbrukt osv, men gi meg et navn som ikke er harry, mote-navn, oppbrukt og ikke høres ut som noe man fant på i farta:-)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Rimelig kjedelig synes jeg Kunne aldri ha kalt ungen min det. Jeg kjenner og er oppvokst med så mange som har hett Ida så jeg er bare lei lei lei lei..
Skravlemamman Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Et helt greit navn, men kanskje litt kjedelig..., enig med mami her er litt lei for det tusser av idaèr i alle aldre...............
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Synes det er kjempe søtt!
OsloMor Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Tror det er mitt "versting-navn", altså liker det ikke.
ifie Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Fint, koselig og søtt navn, syns jeg! Det er så mange "store" navn for tiden, så det er godt å se et enkelt og greit navn også!
♥2 små gull♥ Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Syntes det er veldig fint, og har en datter som heter det Syntes det er så mange voldsomme navn for tiden, lange og svulstige, så vi sytnes at Ida var enkelt og fint. For å unngå at hun får samme navn som flere i klassen har vi gitt henne to navn så hun kan bruke begge om det kommer en Ida til i klassen.
unnl Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Fint navn:) Og et skikkelig mptenavn i mine yngre dager. husker håndballaget mitt bestod av både Ida K, Ida L, Ida B og Ida F;)
aya75 Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Ida er et veldig fint og enkelt navn. Jeg liker selv enkle navn, men unngår de på topp10lista. Synes folk velger altfor lange og like navn om dagen. Det er jo så mange fine å velge i mellom.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 ida, liker jeg veldig godt
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 Eg liker Ida. Men det er så vanvittig mange Idaer at eg ville ikkje brukt det av den grunn. Kva med Elisabet, Ingrid (er vel forresten mote, det), Eva eller Liv? Eva er kjempefint, det kan du få
*Minnie Mus* Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. juni 2008 Eva er et fint navn, men har ei i familien som heter det og hun er helt på jordet. Nå er jeg ikke gravid da, bare planlegger mitt neste barns navn he he selv om det er minst to år fram i tid. Elisabeth er et nydelig navn, men dessverre så passer det ikke helt med navnene jeg har på gutta f5ra før av...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 14. juni 2008 #18 Skrevet 14. juni 2008 Jeg synes det er et fint navn, selv om jeg vet ganske mange som heter det. Det var ganske populært på 80-tallet.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 14. juni 2008 #19 Skrevet 14. juni 2008 syns ida er fint jeg. driter i hvilke navn som er poppis og ikke. man skal velge det man liker selv!!!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 14. juni 2008 #20 Skrevet 14. juni 2008 Syns det er kjempenydelig jeg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå