superkåno Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Skal invitere en jente i barnehagen i bursdag og foreldrene snakker bare estlandsk. Hvordan gjør man det?
Pysa Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 skriv en vanlig innbydelse, de har nok noen som kan oversette. hvis du lurer på hva du skal si/gjøre i selve bursdagen (hvis de kommer), så smil, hils pent, spør om de vil ha kaffe. snakk vanlig, enkel norsk og gi dem tid til å svare. hilsen norsklærer for voksne innvandrere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå