Gullbarnet Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Tenkte jeg skulle begynne å lage litt middag til småen, og da lage flere porsjoner i slengen. Men hva skal jeg fryse det i? Forslag, eller hva gjør dere?
majsenna™ Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Du kan jo f.eks kjøpe en sånn stor pakke med plastbokser m/lokk. Du får det i de store matbutikkene, eller kanskje på Nille. Har også hørt at noen fryser ned i gamle middagsglass, men jeg syns det høres litt skummelt ut å fryse glass..
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 jeg kjøpte sånne avent beger med lokk...de kan fryses og puttes i mikroovn,vaskes i maskin og brukes igjen,fungerer bra!får det sikkert på de fleste butikker der de selger avent produkter..
Gjest mphs Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har brukt disse boksene når jeg laget mat til første og skal bruke de nå. Veldig greie og billige. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1072&iItemId=99171
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Når vi dreiv med tilvenning med middagsmat, frøs jeg ned i slik isbit form.....det fungerte veldig fint i starten inntil hun begynte å få større porsjoner=)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 jeg har sånn plastbokser fra avent, fås i pakke med to størrelser. veldig kjekke syns jeg!! =)
Påtjukka og Tobias Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Ikke noe problem å fryse ned i tomme middagsglass.. Nesten gratis er det også.... Gjenbruk er vel tingen nå for tiden..eller??? hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå