frøet76 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Skal til Italia - til et turiststed, og har så lyst å spise is, men så var det disse bakteriene da....Reiseleder sier det er trygt, men jeg vet jo ikke om jeg kan stole på de. Hva tror dere? Føler nesten at det er ingenting igjen jeg kan spise: Ikke salat og frukt jeg ikke har vasket grundig selv, ikke oster som ikke er godt varmebehandlet, ikke spekemat, ikke kjøtt som ikke er HELT stekt/kokt.... Blir nesten sånn at jeg gruer meg til å gå ut og spise på restaurant, for jeg kommer jo til å være livredd for å få i meg noe som er farlig for baby... Hva gjør dere?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hehe, kjenner meg veldig igjen i dine bekymringer, er ganske redd for sånne ting selv, så jeg holder meg hjemme i Norge i sommer! Vet m meg selv at jeg ikke hadde klart å nyte restaurantbesøk o.l i utlandet, og d er jo en ganske viktig del av ferien for min del hvertfall...Så jeg venter m sydenferien et par år, d er jo så mye flott å se her til lands også=)
79fia Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Hei:) Vært på ferie for kort tid tilbake. Sønnen min fikk Salmonella der. JEg spurte legen min hvordan dette var i fht at jeg er gravid og kan bli smittet. Hun sa det ikke er farlig for fosteret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå