Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 jeg er på jakt etter stellebag, men er egentlig ikke interressert i å betale så alt for mye for den... noen med tips? synes at å betale over 1000kr for ei veske er horribelt... (men det er nå meg det da...)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Emaljunga har to typer stelleveske,jeg kjøpte den exslusive,for den er størst og jeg trenger en stor med to små og den kostet i underkant av 700 kr.Den andre de har var noe rimeligere da,men også litt mindre.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 De selger vogner på Jysk, iallefall. Så da tipper jeg de har stellevesker der også. Og der er de sikkert ikke så dyre! :-)
LivetErEnLek Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Var på barnas hus ( i tønsberg) i går og der var det en stor boks med masse stellevesker nedsatt til 200 kr. Mange fine også :-)
Lillebror Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 om du er glad i håndarbeid så er det ikke vanskelig å sy ei veske,eller strikke ei. etter min erfaring så har vi aldri brukt den stelle matta som følger med(hadde bare ordentlig stelle veske til førstemann..) har hatt en liten handduk istede. det er egentlig nokk med ei stor veske og de finnes det jo mange stilige av å få kjøpt også.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Vi kjøpte i går, tror det var ei brio, betalte vell rett over 600 kr for den.. Men de hadde mangen andre billigere, men de var mindre på størrelsen..
noggie Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Den billigste er den vanlige veska/ bagen du har fra før, men med et lite teppe/ pledd oppi+ vaskekluter og rene bleier. Legg i en plastpose til ev. skift = ) Eller du kan jo sy et vattert teppe med flere lommer på hver ende som foldes sammen og festes med borrelås el. Kjekt om sommern, da det også kan brukes som krabbeteppe der du er. Send meg en pm om meitai vs bæresjal. Er ikke helt sikker på forskjellen, men har lyst på sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå