Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Alle fornuftige oppegående mennesker vet at røyking skader barnet i magen, så selvsagt er jeg imot røyking under graviditet. De som ikke klarer å tenke på noen andre enn seg selv og sine egne behov i 9 stakkars måneder bør vente med å få barn til de klarer å stumpe røyken.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg tror ingen er for ròyking i graviditeten, bare sà det er sagt :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er i mot,ingen skulle fått lov til å røyke mens de var gravide,da burde myndighetene trå inn på en eller anne måte,slik som med alkoholikere.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 i mot at folk skal få lov til å kvele barnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 FOR! Jo tidligere ungen blir tilvendt de farlige stoffene, jo bedre. Og når ungen er i magen så er den jo "beskyttet" av mors antistofffer. Ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 jeg er imot jeg også. sluttet med det samme jeg fant ut jeg var gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå