Gjest Tina-Mari Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er max forkjøla.. Og jeg har el rett rundt hjørnet... Har dette noe å si på mine sjanser for å bli gravid i denne perioden? Kan jeg proppe meg full av c-vitaminer som jeg pleier, eller vil det kanskje gjøre miljøet i "perleporten" surt og drepe "soldatene"? Takker for svar slik at jeg ikke gjør noe "feil"
Alimi Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Hei.Tror ikke det har noe å si at du er forkjølet og tar c-vitaminer. Venninnen min ble gravid da hun var kjempeforkjølet med feber og hun tok masse vitaminer pluss paracet. Det er nok verre hvis det er mannen som er forkjølet og har feber. Det kan redusere sædkvaliteten i 3 måneder. Lykke til.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå