blomst Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Man får ikke feber av å få tenner, men tenner av feber.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Som blomst sier. Det er et gammelt utsagn at barn får feber av tenner. Legen min syntes det var merkelig at folk fremdeles trodde det.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Dessuten var det en ganske høy feber også, så han er nok syk. God bedring :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå