Prins&Prinsessa Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hihi.. har msitet den å kjørt uten lappen noen dager nå. Begynner å få litt panikk for at den er stjålet. Den er sort og ikke så veldig stor. Normal vil jeg si. Noen som kan "se" den? Eller noen som hare tips for hvor jeg skal lete?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Den er nok der du minst aner det.. Mulige letesteder: bak bøkene i bokhyllen. I en jakke du brukte bare en dag. En bærepose du handlet noe i. En pose du fikk med deg hjem og bare la vekk intil videre.. Oppå noen skap.. Så vil jeg anbefale deg til å gå til politiet og få midlertidig kjøretilatelse. Det har jeg gjort, og det er greit så slipper du å få bot hvis du skulle bli stoppet i kontroll. Lykke til i leting. Jeg er ekspert og miste vekk nøkler og annet slike ting.. veldig stress!!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg hadde også mistet pengeboken min en gang! Og vat du hvor jeg fant den? I KJØLESKAPET!!!! Hadde sikkert pakket ut alt som var i posene=) Fant den ikke før flere dager senere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå