Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Får stadig kommentarer av typen - jasså, du er sånn karrierekvinne du! - og har begynt å tenke litt på hva man legger i dette... anser meg egentlig ikke som det, men er litt nysgjerrig - hva legger dere i å være karrierekvinne? Og ja - jeg kjeder meg - hjemme alene og junior sover!
Candy girrrl Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jeg synst ikke noen som tar en solid utdanning og får en fast og stabilj obb er karrierekvinne i ordets rette betydning. Selv om de har en bra karriere. Med karrierekvinne tenker jeg mer på en kvinne som vil klatre i jobbnettverket sitt. Hun konkurrerer, gjerne med menn, satser mer enn vanlig og er målbevisst. Dette kan gå utover fritid, familie, ferier ++
Dunder Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Karrierekvinne er vel det sammen som en karrieremann?
najs Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Vi snakket om det heromdagen. Kan man ha karriere i barnehage eller må det være akademikere? Vi kom frem til at karriere er et ord som burde dø;-).
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 når jeg ser orden "karrierekvinne" så ser jeg for meg en dame i kortekjørt og dressjakke, som jobber vært ledige minutt hun har. og helst henter barna 17.10 om barnehagen stenger 17.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå