puffyandmarcus Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 jeg har lagt merke til at han sove mer og mer om natten nå og at han sovner tidligere og tidligere på kvelden:D matingen er ikke etter klokka men vet på etter middagen kan han gå 4timer uten for då skal han ha en lang lur.. han er 7uker nå.. off, tiden går for fort:S
mars-2008 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Vi la la jenta vår hver dag kl 20:00 fra hun var 6 uker. Første amming var da ca kl 02:00. Nå er hun 3 mnd og vi legger henne 19:30 og første amming alt fra kl 02:00 til 04:00 Må si oss fornøyd med den:))
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Har begynt noe som kan ligne å bli en rutine etterhvert.. Hun (3 mnd) sovner som regel for natten i 22-23 tiden, og har da variert fra å våkne kl.05 til 07 om morgenen, og til at hun nå for tiden vil ha mat igjen i 03-tiden og om tidlig morgenen en gang. Hun sover såpass mye ennå, at det er ikke noe vi kan styre sånn sett ennå. Men foretrekker at hun tar natt samtidig med oss, slik at jeg får noen timer søvn før jeg må amme igjen. Også kan hun sove lenger ut om morgenen uten å få den våkenperioden sin. De periodene varer opptil en times tid. Stresser ikke med å legge henne til et fast tidspunkt hvertfall, det får hun styre selv når hun er trøtt!
skimre Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 hart en på syv uker jeg også;o) og dagene begynner det å bli litt orden på. legges i syvtiden og sover natten igjennom med unntak av 2-3 amminger. dagen blir også mer forutsigbar men jeg husker godt med storesøster her, at så fort jeg fikk litt "kontrollen" på rutinene så måtte vi endre litt, for søvnbehovene endret seg eller noe sånt... men men deilig at ting er litt forutsigbare syns jeg;o)
mamman til to gutter Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Han ble trøtt og sovnet for natta ca kl 20 fra han var ca3mnd, men våknet selvfølgelig om natta for å få mat. Ordentlige rutiner på mat og soving fikk vi først når han begynte å få 3måltider med fast føde om dagen, sånn når han var ca8mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå