På vei igjen? Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hvordan merker man at magen er synket? Merker man det på bevegelsene til barnet at de endrer seg etc? `Føler på en måte at magen min har synket men er jo litt usikker. Har gått mer på do om nettene og dagene enn jeg pleier pluss at den stikkingen i livmorhalsen er blitt mer og mer, er i uke 33+2.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Snakket med min svigerinne om det idag, og ho sa at det merker du.. det presset visst litt nedover da... også om du legger deg på ryggen å kjenner hvor livmoren stopper.. over navlen liksom.. den er jo langt opppe nå og skal synke ned til rett over navlen igjen.. hvis du skjønte:) hehe... og om jeg har forstått riktig;)
Mamma til snart 4 Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 kan merke det at magen framme er litt litt løsere/dissette. jeg kjente når tulla skled ned å festet seg, er voldsomt ubehaglig. tror ikke du tar feil av det;)
MamaSophie Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Ser av noen andre av innleggene dine julibarn... at du er 2. gangs. Da er det vanlig at hodet ikke fester seg før fødselen har startet evt. rett før... Men det er veldig inviduelt det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå