Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 her hjemme, eller på ferie for de av dere som reiser bort før jeg er hjemme igjen:-) Nå er vi klare til avgang og alt er pakket og klart. Vi gleder oss ennå mer og timene går litt sakte akkurat nå. Men plutselig er vi i farta, i lufta og på øya.....der vi skal nyte livet og hverandre de neste ukene......det blir deilig!!! Jeg prøver å stikke innom, for abstinensen kommer vel;-D Inntil det, kos dere jenter, nyt timer og dager, gled dere over livet og de fine tingene. La de triste og dumme tingene få minst mulig næring - ofte det hjelper:-) Klemmer til alle som vil ha:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Og jeg ønsker deg noen flotte uker:o) Kos dere masse! Og så håper jeg dere får varmt vær og varmt badevann, kan man ha det bedre da??? God tur og så snakkes vi når du er tilbake på norsk jord om en stund:o) Og så er jeg veeeeeldig "positiv" og siterer min svigermor da vi reiste på ferie: Husk at ferie er en udrøy ting.....ha ha ha h ah aha ha ah Den blir så udrøy eller drøy som man ønsker:-D
Dailis Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Ha en flott tur! Kose dere masse!! Må hilse masse til mann og barn! Og jeg skal hilse fra alle her. Stor og varm klem!
♥Snulder Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Av hele mitt hjerte og mere til.. så ønsker jeg dere noen nydelige ferieuker i sol og varme!!! God tur!!!!
Karomamma Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 God tur, koukles!!! Det blir nok poli orea, skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå