mamma&urokråka Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Unga til dem som er på besøk altså... Bor i rekkehus, og de bråker så mye, både inne og ute at vi må skru opp lyden på tven osv.. Og minsten ligger og sover. Kan jo ikke si noe, det er jo tidlig... Men likevel.. Naboen vet det er lytt her, skulle ønske unga ikke fikk lov å hyle inne i det minste.. hehe.. har lite å irritere meg over, ja jeg vet...
Blomsterenglene Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Sånn har vi det her og.. Og er veeeldig lytt her.. Bor i en av to leiligheter under et hus.. Og hos naboen min flyr minste mann oppe til 10-11 om uke dagene, og han er 2 år.. Og da ligger min søtt i sengen sin og sooover..
Skravlemamman Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 He he, om noen år er det dine barn som bråker;-)
guroa Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Sier som skravlemamman, vent til dine begynner Lett å si: Ikke hyl inne! Jeg har 4 bråkebøtter, og de får være barn Jeg lar de selvfølgelig ikke få lov til alt mulig og hyle inne er ikke lov, men det skjer jo. Og har vi besøk skjer det hvertfall. Kanskje jeg er naboen din? hohoho
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Unger trenger faktisk ikke å hyle og skrike for å ha det gøy. Selv i bhg lærer de jo forskjell på inne og utestemme. Hvis man klarer å lære det til 30 barn klarer man det sikkert med 4 også Her er det aldri bråk med ungene takk og lov.... bortsett fra hvis de krangler eller slår seg.
guroa Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Da er vi jo enige da Det er det jeg mener og, bråk er det innimellom og jeg vet at mennesker med 1 barn er mer var for bråk enn de med 4. Jeg har snille barn som oppfører seg pent, men de bråker innimellom, og har vi besøk blir det gjerne litt støy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå