Gå til innhold

Vært en tur på føden i dag :-S


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Våknet natt av kraftig vondt i magen.Og veldig kvalm! Spydde masse, på tom mage....digg!!! Ble ganske fort veldig mye vondere. Samme type vondt som da jeg hadde uvi. Ringte føden like før 08 og fikk beskjed om å komme inn.

 

Tok urinveisprøve, den var helt fin. Det var blodtrykk og. Jordmor fant hjertelyden fort og tok en slags sparketest (siden jeg ikke er lengre på vei så ble det ikke helt som det skulle, men fikk en følelse med aktiviteten i magen iallefall) Og lillegutt sparket og hikket og koste seg.

 

Så ble vi sendt på UL, alt var perfekt! Men hun så at tarmene mine var ganske så fulle. Så var nok en liten forstoppelse Kan stemme med at jeg ikke var på do i går, men har heller ikke følt at jeg må på do....

Så nå har jeg fått beskjed om å spise svisker, kiwi og linfrø og drikke masse vann. Foreløbig får jeg ikke ned noe særlig, spyr enda og har minst like vondt, men er beroliget med at alt er vel med gutten i magen iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phu.. det var godt...at de ikke var noe med lillgutt!! Håper alt blir vel med deg da etter en diett som hjelper til.. c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften din skremte meg sånn at jeg utsatte å lese innlegget til sist!

 

Men godt det ikke var noe annet da. Guffent når man blir sånn akutt dårlig og enda verre når man er gravid. Du får passe godt på deg selv. Flink du er som ringer føden når du føler deg utrygg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre i dag, føler meg full i magen liksom, men ikke sånn vondt som i går! Og det er deilig!!!

 

Ble nesten litt pinlig og komme på føden med forstoppelse hihi ;-P menmen, de sa de var vandt til det!

 

Må skryte av de på KK altså, synes de er så proffe og man blir skikkelig tatt på alvor. Barrieren for å ringe blir ikke så høy når man ikke blir møtt med skepsis eller "nei det er så lang kø så sikkert best å se det ann", her får man stort sett komme når mor er bekymret og har vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør man her også, men jeg tenker likevel at "det ikke er såååå farlig...". Men ringte forrige helg pga de dumme hendene mine. De er kjempe hjelpsomme. Sa at så fort jeg merker noen flere symptomer som kan tyde på sv.skapsforgiftning så måtte jeg bare ringe, men ut i fra hva jeg fortalte dem så kunne jeg ta det helt med ro. ;) Flinke til å roe ned mødre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, den magen kan gi en mange bekymringer!! Godt det gikk bra...

Fikk du fart på systemet igjen? Det hjelper forøvrig å pøse på med vann.

plages selv med hard mage, men drikker jeg to liter for dag løsner det godt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver også i meg mye vann for å få det til å gå litt lettere... resultatet er jo selvfølgelig at jeg må tisse hvert 2 minutt! Og med denne tunge skrøpelige kroppen så frister ikke det så mye. Så jeg tar noen drikke/tisse økter i løpet av dagen, når jeg likevel er oppe og går. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, er på vannvogna nå! Er cocacolalightiker så går til tider MYE av det!!

 

Føler det er bedre i magen nå! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt det ikke var værre!

 

God bedring og fint du fikk så fin hjelp.

 

Enig med deg Sessa at man får god hjelp her også.

Var innom to ganger forrige sv,skap pga bekymring og det ble tatt på blodig alvor og de tar full sjekk

 

 

Nesten så de tok meg mer på alvor i uke 23 og 29 enn da jeg skulle føde i uke 36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, systemet er i gang igjen og magen ikke vond i det hele tatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...