meg & to små vampyrer Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 som bruker minifom? Tenkte å forsøke dette nå. Særlig vond periode de siste 3-4 ukene og begynner å bli ganske sliten. Hva annet har dere evt prøvd? Jeg vurderer å kutte ubehandla søtmelk også for å se om det hjelper, bør man kanskje kutte gulost også evt? Har ikke cøliaki eller noe slikt, ikke allergi. Vurderer også fennikel, anis og karvete på en mer regelmessig basis. Hva gjør dere andre?
ifie Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Har du vært til lege å fått konstatert magekatarr? Får du i så fall ikke beskjed fra legen hva du kan og ikke kan spise??
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Ja, det har jeg. Nei, legen anbefalte ingenting. Sa at det bare var noe jeg måtte leve med. Utløses ikke av mat sa han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå