Gå til innhold

Noen med magekatarr her...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

som bruker minifom?

 

Tenkte å forsøke dette nå. Særlig vond periode de siste 3-4 ukene og begynner å bli ganske sliten.

 

Hva annet har dere evt prøvd?

 

Jeg vurderer å kutte ubehandla søtmelk også for å se om det hjelper, bør man kanskje kutte gulost også evt?

 

Har ikke cøliaki eller noe slikt, ikke allergi.

 

Vurderer også fennikel, anis og karvete på en mer regelmessig basis.

 

 

Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

dytte

Skrevet

Har du vært til lege å fått konstatert magekatarr? Får du i så fall ikke beskjed fra legen hva du kan og ikke kan spise??

 

 

 

Skrevet

Ja, det har jeg.

 

Nei, legen anbefalte ingenting. Sa at det bare var noe jeg måtte leve med. Utløses ikke av mat sa han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...