trillemamma Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er overvektig, kunne godt gått ned 20 kilo og i dag fikk jeg vite at til tross for at jeg har gått opp 14 kilo i svangerskapet, er jeg tynnere i ansiktet, armene og på beina. Jeg har altså slanket meg. Er dette vanlig? Drømmen er at jeg skal klare å fortsette i samme retning etter fødselen. :-)
temine Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Av en eller annen grunn går jeg og ned i vekt i meg selv i svangerskapene, og spesielt etterpå under amming. Jeg spiser ikke mindre eller fokuserer på ikke å gå opp i vekt, men spiser heller ikke mer...har heller ikke hatt dilla på noe usunt, så det hjelper vel på Etter fødsel synes jeg det er ekstra lett å gå ned, da ammer man, triller turer og har så mye å styre med. Kan bli litt mye kaffeslabberas da, men noen boller og kakestykker kan jo tåles. Har den regel at jeg bare tar en gang, trenger ikke 3 kakestykker til en kopp kaffe;) Om det er vanlig vet jg ikke, vi er jo alle så forskjellige, men jeg ser ikke på det som noe negativt i alle fall. Lykke til. Håper du slipper plager og styr, slik at du kan fortsette slik ut svangerskapet og etterpå. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå