Gå til innhold

blir dettetrang økonomi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tHar vært å sett på bil i dag. om vi kjøper den får jeg igjen ca. 5000 etter at mat, bensin, barnehage, telefon, og lån er betalt. Sambo betaler strøm etc. Men likevel dukker det alltid opp bredbåndsutgifter, lisens, avis, klær etc.

Har funnet ut at vi kjører med den bilen vi har å får romsligere økonomi i stedet. Mener dere dette er trang økonomi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lavtlønnet og sitter igjen med mellom 4000 og 5000 kr etter regninger er betalt. altså før mat, snuppa har ikke begynt i barnehagen ennå, før tvlisens og kleskjøp.. Antar at samboern din også har penger igjen etter utgiftene er betalt? Isåfal høres det ut som om dere har ok økonomi:)

Skrevet

For meg blir det temelig god økonomi....

Jeg får utbetalt 20000 i mnd, sambo er fortsatt sudent uten lån og stipend, han tjener ca 4000 i mnd.

Eier leilighet, bil, betaler på 3 mobiler i mnd, strøm, maaaasse regninger.

Vi er 4 stk... så hadde vært deilig å hatt 5000 igjen etter at alt var betalt.

Skrevet

skjønte ikke helt..er 5tusen tilsammen så synes jeg det lite. hvis det dukker opp ting. Vi har felles økonomi- og setter av et fast beløp hver mnd da får vi aldri uanmeldte regninger. ( lån,forsikringer,lisens,internett,mobiler,båt, avisen og alt som er fast ) Resten går til klær,tannlege,lege,frisør,mat og bensin,huset og annet stæsj. vi har igjen nesten 15tusen til dette (brukskontoen når begge har satt av endel til regningskontoen.)

Skrevet

jeg har igjen 5000,-, hos han varierer det mye mer da han har eget firma. Men vi bygger garasje så alt han har ekstra går dit for tiden.

Skrevet

så da hadde dere villet kjøpt bilen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...