*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 i natt når jeg sov våknet jeg av noen fryktelige vonde rygg-tak eller hva jeg skal kalle det. det gav seg etter litt men kom stadig på nytt... fikk problemer med søvnen og våknet til stadighet.. noen ganger tok det kang tid før det forsvant. var oppe på do noen ganger og da kjente jeg absoutt ingenting til noe vond rygg, så jeg ble litt usikker på hva dette kunne være.. stod opp tidlig på morgenen og la meg på sofaen.. var da ikke noe tak på en stund, men så begynte det igjen der også... noen som har hatt noe lignende?? eller som vet hva dette kan være eller kanskje det bare er "sånn det er" hehe:-)
ory Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Hei, Jeg hadde det på samme måte som deg i natt og lurer også veldig på hva det er. Var hos jordmor på fredag og hun sa at hodet holdt på å feste seg og at det derfor kan gjøre litt vondt. Jeg har hatt ubehag i hele dag og ringer fødeavdelingen snart hvis ikke det gir seg. Jeg er i uke 35 så det er jo litt tidlig for lillejenta å komme nå da..
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 ja, det var ikke noe behagelig i det hele tatt.. jeg er 39 uker på vei, så for min del kunne jeg gjerne håpt at det modnet seg godt at det var derfor det gjorde vondt.. hehe... en ser jo ønsker og håp i det meste på slutten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå