Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hvor mange av de snakker du med nesten hver dag? Hvor mange snakker du med skjeldnere? Føler du at du har for lite venner eller for mange??? Er dere en vennegjeng? Jeg begynte bare å tenke på dette sånn pluttselig... Jeg har 2 jeg snakker med nesten hver dag, å ellers så snakker jeg med noen andre 2 gang i uken kanskje.. så har jeg noen jeg snakker med mye skjeldnere.. Jeg har ingen vennegjeng, blitt kjent med folk fra forskjellige plasser. Jeg føler egentli at jeg har for lite venner.. Kunne tenkt meg flere venninner som jeg "må" snakke med nesten hver dag egentli... Det er bare det at de vennenne jeg har har ikke barn, så da blir det liksom ikke så vi kan dra på ferie sammen å slik(de uten barn drar på festturer å slik) kunne tenkt meg venner som vi kunne dratt på ferie med å gjort my andre ting sammen.. Det var dagens utblåsing... Er det bare jeg som har det slik??????
Sånn kan det gå Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Har aldri hatt venner jeg har følt behov for å snakke med nesten hver dag, og har heller aldri savnet det.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Nesten ingen. Har ei jeg snakker med et par ganger i mnd, og noen jeg er med pga barna ( bursdager, lekeplassen osv) En grunn til at jeg er så mye på dib kanskje? Har et godt forhold til søstra mi da, snakker ofte med henne. Men nå i badesesongen treffer jeg hu ene vennina mi oftere for vi pleier å gå på stranda sammen:)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 3 veldig nære venninner.Snakker ofte sammen men ikke hver dag. Ellers er vi 12 jenter i samme gjeng som treffes fire ganger i året. Har også fem vennepar med barn på samme alder som vi ofte har det koselig sammen med. Mannen min er en veldig sosial kar med drøssevis av kompiser. To nabodamer har jeg også veldig god kontakt med. Så venner har jeg/vi nok av,hehe:o)
LadyLuck & Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 ingen.. ikke som jeg kan kalle nære venner hvertfall, en del løst bekjente..
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 2 gode, nære venninner. Ganske mange nære og fjerne bekjente/ venner.
Tommage♀♂ Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Har en veninnegjeng her og en der jeg bodde noen år (er ett år siden jeg flytte hjem igjen. Ingen jeg prater med hver dag, men vi har holdt samen siden barne og ungdomsskolen, så vi har tonen, hehe;) Vi er 4/5 jenter da, men ikke alle bor her, så det ikke ofte vi samles alle sammen, selv om vi prøver å ha jentekvelder innimellom. Der jeg bodde noen år har jeg 2/3 som jeg holder kontakten med og som jeg besøker når vi er der. Hadde en haug med kamerater før jeg flytta som vi møttes hver dag, med det begrenser seg nå som jeg har mann og barn, og de har gått videre til yngre jenter, hehe
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 føler vi har lite venner, nesten ingen med barn så vi er liksom ikke en skikkelig gjeng eller noe selvom vi er sosiale med ulike vennepar rett som det er så mangler det liksom noe... har ei god venninne jeg liker godt og som jeg prøver å få ringt/besøkt et par ggr i mnd men er sårt at aldri noen tar slik kontakt med meg, for henne som har mange venninner er jeg nok litt lenger nede på lista...
Shabby Cheap Chic Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 1 nær venninne som jeg snakker med alt om.. En del andre gode venninner ...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 før jeg kan svare på dette må jeg vite din definisjon på venner. og hva som går som snakke. møtes? msn? tlf? meld? mail?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 Har 5 jeg har kontakt med nesten hver dag nå med den nye teknologien. De andre prater jeg også med ganske ofte og andre jeg ikke har så mye kontakt med. Savner gojenten mine om jeg ikke vet hvordan de har det.
Leirha Skrevet 15. juni 2008 #13 Skrevet 15. juni 2008 Har ingen venner jeg snakker med hver dag, hadde det på ungdomskolen, men det var vel gjerne er behov da. Har 2som jeg ser på som mine aller nærmeste, som jeg elsker og forguder. En mann og en kvinne, av de to så kan jeg vel kalee ham min sjelevenn, det er slik jeg føler for ham, og ingen kommer meg nærere enn ham, til og med ikke sambo, men det vet han. Utennom disse to så har jeg vell 8 venner og venninner jeg kan prate med om alt, og snakker enten ofte med eller sjeldent, alt etterson hva som passer, men de er like gode venner fordet. Ifølge facebook har jeg 189 venner, det er jo kjente folk, ikke alle jeg henger med liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå