Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 tok en graviditets test på ettermiddag / kvelden på torsdag.. denne testen var negativ, men alikevel føler jeg at jeg skal ta en test til for å være helt sikker er sååå oppblåst og magen føles så rar .. er også i tillegg litt små uvel i løpet av dagen ... er det noe vits å ta en test til eller tror dere ikke at det kan være positiv test nå ?? takker for svar
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 noen med erfaring fra disse testene ? hører jo om de som tester mange ganger og over flere dager som plutselig har fått positiv test.. *lever i håpet *
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 hcg dobler seg på to dager:P så ta en test du:)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 nei guud da måååå jeg jo bare ta en ny test men hvis den også er negativ så kan jeg roe meg helt ned og slappe av *hihi* men magen er helt rar asså.. så må være ett eller annet !! hvor lang tid tar det med levering fra billigtester på nett tro ??
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 for en flott mage du har( grysom35pp ) så utrolig flott å se at det gikk bra med dere også til slutt og at dere nå venter en gutt... herlig det viser bare at man aldri må gi opp jeg selv går og venter på mensen etter prevensjon slutt for 4 mnd siden ....så jeg tar alt veldig med ro enda da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå