Håper_på_en_til=) Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Klarer ikke å bestemme reisemål, noen som har erfaringer?
~\/ero~ Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Vi har vært i både alanya og side. Liker helt klart side best. Vi skal tilbake dit i august. Det er mye mer barnevenlig der med tanke på stranda og sentrum. Ikke like stor trafikk. Synes 'tempoet' var mye høyere i sentrum i Alanya. Det er fint begge steder, men min personlige mening er er at det best i Side:) Har hørt at det er litt dyrere og leve i Side, har ikke tenkt over om det stemmer. Kanskje noen adnre her vet
Cat.68 Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Har vært i både Alanya og i Side. Begge stedene er bra, men mitt hjerte tilhører Side.
*Minnie Mus* Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Det er mye dyrere å shoppe i Alanya i alle fall. Alle i min familie som pleier å reise dit hvert år foretrekker Side. Mer barnevennlig. I Alanya får du nok kanskje mer by-følelse, men Side er så mye mer koselig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå