Northernlights Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 hehe,hun er sikkert kjempesøt! Kjenner noen som måtte ty til hårklipp veldig fort etter fødselen. Synes sånne lykketroll er innmari nuskete! Selv har jeg bare fått "Kojaker"!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Jenta vår ble født med skikkelig sveis hun, og når hun var 9 uker måtte vi frem med saksa for første gang. Nå er hun 10 mnd. og vi har klipt henne iallefall 5 ganger. Enkelte har bare masse, masse hårvekst tror jeg
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Hehe, ja her blir det musefletter, eller pariserflette til jul !
sannamin* Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Sanna fikk sløyfe i håret 2.dag på barsel! Nå er hun 7,5 mnd og har masse små krøller og tykt hår..Hvordan skal dette ende:DD ( begge vi foreldrene har tykt hår og krøller- særlig far)
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 Åh, gleder meg sånn til det blir så langt...
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har til gode å se noen som har like mye hår som min lille skatt.. Begge mine jenter har hatt veldig langt hår i nakken som nyfødte.. jeg måtte legge pannluggene til siden på begge:S Vesla mi er nå snart 16 mnd og har hår til .. omtrent der bh'n ville vært på oss.. helt sykt mye hår på den jenta.. i tillegg er det helt hvitt..! Mine har ikke arvet mamma sine krøller.. helt slett, uten en liten krøll..hm.. Syns helt ærlig det er mer pes enn morro med det lange håret jeg da.. hele tiden er det grøt eller middagsrester i det.. strikk eller spenner river hun ut...men når det er nyvaska og satt opp.. da er det jo nydelig da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå