Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 jeg og sambo har ei jente sammen på 5mnd. hun satt på første forsøk. sambo og eksen hans, prøvde å bli gravide i 7 år, uten resultat. de var til utredning begge to, men ingenting var galt med noen av de. hvorfor er det da sånn at jeg ble gravid da han ble sammen med meg?? hvorfor kunne ikke de få barn??
Northernlights Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Evt begge. Enkelte ganger skjer sånt. Ikke alltid leger finner ut ALT på utredning..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 HI her, joda, men da de så hun hadde eggeløsning osv, og alt...da burde man jo bli gravid? hun fikk jo ikke pergo, for at alt så veldig bra ut. hun var jo til utredning hele tiden..hos masse spesialister osv! hun ble gravid 4 ganger, men mistet hver gang..... kan det ha noe med at hun var kraftig(veldig kraftig) overvektig? og jeg er normalt tynn??
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Overvektige kan ha vanskelig fopr å bli gravid. Men hvorfor spekulerer du sånn på akkurat dette her?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Skal ikke ha noe med størrelsen å gjøre. Eg var sammen med en i 3år før eg ble sammen med sambo, eg blei ikke gravid med han. Men vart gravid under en mnd eg vart sammen med sambo, vi har i dag 2 barn:) Sambo var også sammen med ei (og et par til), aldri blitt gravide de heller. Ei av de hadde to barn og ei anna fikk baby for noen mnd sia. Så er ikke alltid det klaffer, men har vel ingen forklaring på hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Hvorfor tenke på det nå?? Er vel greit at han ikke fikk barn med henne? Eg er iverfall glad min sambo ikke har barn fra før
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Hi her. grunnen til at jeg spurte, er bare for å lufte tankene litt...syns jo det er litt merkelig.. da vi begynte å prøve, hadde vi egentlig innstilt oss på at vi ikke kom til å få barn...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Dere er heldige. Sikkert litt sårt for henne som han var sammen med før.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Har hørt noe om at det kan ha noe med kjemi å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 stakkars eksen til kjæresten din som hadde ein slik type som forteller til sin nye dame absolutt alt av det mest private som er for ho. Og sikkert glad i dag ho og at ho ikkje fekk barn me han:) og ho får sikkert unger me ein anna, får vi håpe:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 Ehh... alt av det mest private for henne?? At hun er overvektig kan vel HI ha sett på bilder eller kanskje hun vet hvem eksen er? Og det at de prøvde i mange år å få barn uten å klare det er vel noe som gjelder en ny kjæreste? Hadde hvertfall ikke likt hvis kjæresten min hadde prøvd i mange år uten å få barn og jeg ikke fikk vite det, ikke for å vite alt om eksen hans, men for å vite ting som kan være viktig for vårt forhold. Det at de mistet flere ganger er jo også noe som mest sannsynlig har påvirket han når HI ble gravid, så synes det også har vært riktig av han å fortelle.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Det er jo ikke noe rart at samboern din har fortalt deg dette, og heller ikke at du lurer... Noen er bare ikke kompatible sammen, jeg og eksen slet i tre år før første mann kom men med min nye mann blev jeg gravid på pillen. Eksen har også to barn med ny dame så det var nok ikke noe galt med noen av oss.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #15 Skrevet 14. juni 2008 Jeg tror på naturen. Noen er mer kompatible enn andre, genene bare gromkoser seg sammen og lager unger så det ljomer etter, mens hos andre bare krangler baseparene og gidder ikke sitte ved siden av hverandre. Hihi, nerd. Menjo, overvektige har vanskeligere for å blir gravide (nå er det individuellt hvor overvektig en kropp er før den skorter på dette området).
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #16 Skrevet 14. juni 2008 Mannen min har hatt 2 partnere før meg, uten å få barn. Han trodde ikke han kunne få barn så ingen av dem gikk på noen form for prevensjon. Dette var snakk om ganske lange forhold. Så hadde han "opphold" på noen år, før vi møttes. I starten brukte jeg piller, men bestemte meg for å slutte, for han kunne jo ikke få barn. 2 måneder senere var jeg gravid. Med andremann ble jeg gravid første pillefrie måned. Så det er mye rart. Jeg også tror det er slik at noen passer bedre sammen enn andre.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #17 Skrevet 14. juni 2008 Hi her: er det så galt å få vite da? at hun er overvektig ser jeg jo, for jeg har jo møtt henne mange ganger. bor på samme plassen så! men vi vet jo at hun og den nye karen prøver å få barn....men virker ikke som det skjer noe der heller.... men hun er litt merkelig, for hver gang vi møter henne, virker hun så rar da vi har med barnet vårt.... men er da ikke min feil at hun ikke får til å bære frem et barn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå