Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 På loftet hos mine foreldre står min gamle trille (samme type som Brio sitty etc) Den har jeg egentlig litt lyst å bruke til minsten etterhvert - MEN vi må ha nye hjul. Jeg aner ikke hvilket merke det er, men jeg har ikke sett helt lik noen gang. Den er litt spesiell med rødlakkede skjermer og helt fotbrett. Tror dere det er mulig å finne hjul som passer ?
Northernlights Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Ta bilde av den,og legg inn annonse i avisa, evt snakk med en journalist i lokalavisa, og få lagd en bitteliten "reportasje" om hvor mye du ønsker å bruke din gamle vogn,men trenger hjulene. Gå på fretex, og snakk med dem. De får mye rart de ikke legger ut i butikken...kanskje de kan holde øynene åpne for deg?
mamma mitt Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Fretex der har vi funnet nytt understell til "våre" vogner de er ca 35 år gamle:o) Kanskje er du heldig og finner en lik modell og kan svitsje over hjulene?
LegallyBlond Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Tror det finnes firma som fikser gamle vogner. Synes jeg har lest om det ett sted, enten inne på barnevogndebatten eller på vogndilla.com. Var iallefall noen som hadde fått fiksa til en gammel vogn. Hvis du søker litt finner du kanskje firmaet, og der har de sikkert noen hjul som kan passe!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Dette skal jeg sjekke ut ja :-) Jeg kjenner forsåvidt en reparatør på Simo butikken - kanskje han har noe liggende, eller ihvertfall kan skaffe. Hadde vært morsomt å finne ut. Må nok sy nytt trekk også, men det er ikke noe problem. Mamma har sydd det som er på den nå - i 'jeans stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå