Isilra Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har dratt på bensinstasjonen og fylt i luft jeg
happybirthday Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Du må kjøpe sånn sykkelpumpe som har to ulike ventil-type-munnstykker på hver sin side av pumpen, liksom. Da får du til å pumpe opp det meste. Jeg har bl.a. en sykkel som jeg tidligere alltid måtte på bensinstasjon for å pumpe opp hjulene til, fordi vanlig sykkelpumpe ikke passet til ventilen på sykkelen. Men etter at jeg fikk tak i en slik sykkelpumpe som har munnstykke til to ulike ventiltyper, kan jeg både pumpe opp luftehjulene til vogna, samt til sykkelen min. Fås kjøpt på alle sportsforretninger, tror jeg.
Ksenia & Anjem Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2008 har en fra zefal...kjøpte den på clas ohlson..virker ikke som det går å skru den fast..
happybirthday Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Jeg vet ikke hva den heter på fagspråket, jeg. Men den vi har, er svart og det står med hvit skrift: VX double head" på den. I enden der det pleier å være en ventil, er det et vanlig svart rundt munnstykke på den ene siden, og på den motsatte siden er den et orange munnstykke. Den ser ellers ut som en vanlig sykkelpumpe både i form og størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå