Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Lurer på om jeg må gå inn snart, sitter og tripper, han pleier å sove 3 timer og jeg syns DET er lenge! Men nå har det jammen meg straks gått 4,5 time! Har jo malt hele veranda'n nesten =)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Han hadde en lur på 5 TIMER i dag! Fra halv tolv til halv fem! Sikkert super-interessant for dere å vite, hehe, men jeg syns bare det var helt utrolig lenge!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Det var voldsomt. Min yngste er like gammel, og sover svært sjelden mer enn 1,5 time.
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Oj, hvordan blir natten da mon tro?? Min hadde vært helt håpløs etter en så lang lur!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Ja, syns det var voldsomt selv, time-halvannen er vel mer normalt! Etter han gikk fra to lurer til en, ble den ene 3 timer, og som sagt syns jeg det er veldig lenge (selv om jeg setter pris på de timene;) men denne tok kaka... Han trengte det vel Sover jo søtt for natta for lengst igjen!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Skal oppdatere i morra, hihi Håper den blir som vanlig. Har ihvertfall ikke hørt et knyst fra jeg la han inn i senga klokka åtte (1 time senere enn vanlig)
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Natta ble helt fin, han sov fra åtte til sju, så det var ganske normalt Og i dag er han i gang igjen... sover på fjerde timen nå. Jøss, kanskje han vokser mye akkurat nå, og trenger mye søvn?? Er jo greit det, får gjort mye på de timene
Alba44 Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 OI!! Det var jammen lenge. Gutten min har sovet 3 timer sammenhengende på det meste og jeg syns det var veldig lenge, jeg. Men; store og små så har vi veldig ulike behov )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå