Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Vurderer det selv, men jeg kan for lite om produktene. Har lyst å tjene noen ekstra penger. Hva synes dere om produktene?
JulieF*Victoria* Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har en veninne som selger Tupperware, og var faktisk på party der nå for noen dager siden. Jeg syns produktene er kjempe fine og praktiske:) Så kan absolutt anbefale dem til alle. Det er også et kjempe stort pluss at det er livsgaranti på tingene.
Veslesnuppa Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Tupperware er flotte ting!!:) Men jeg er ikke så frampå og "sosial" nok til å selge det.... Men går gjerne på møtene;)
C *baby i magen* Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 jeg har holdt på med tupperware en stund. jeg syns det var veldig artig å dra hjem til folk å vise frem. jeg kunne ingen ting før jeg starta, men du får en bok der all info står om hvert enkelt. og de er så hyggelige de damene som hålder på med dette når du spør om en ting. man tjener litt ekstra, man bestemmer selv hvor mange partyer man skal komme på. og man opptjener seg til forskjellige ting. kjempe gøy syns jeg. så du burde prøve. og hvis du finner ut at det ikke funker for deg kan du bare slutte når du vil. må prøves
raillkatta82 Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Heisann Jeg selger tupperware og stortrives med det. Har nå på bare de to siste mnd tjent nesten 4000 som går til scrappesaker foreløbig. men kommer beibi i januar så går vel litt dit å. send meg en privat melding hvis du vil ha litt mer info:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå