Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 everydayminerales.com Her selges KJEMPEBRA sminke, minst like bra som ID. Jeg har en venninne som er makeupartist, som holdt seg bare til ID. Nå har hun prøvd dette en periode, og er enig i at det kan konkurrere med ID. Jeg har brukt det i 8 mnd, nå og kommer aldri til å vil bytte!! -Det beste er jo prisen! Går dere for custom-kit, kan dere shoppe 12 valgfrie produkter for bare 50 dollar. Det er en smuuuule billigere enn om dere skulle ha handlet ID:-)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Men hva er fordelen med mineralsminke ? Jeg bruker ikke mye sminke, men till foundation, pudder på nesa :-) og marcara. Kanskje øyenskygge til fest. Er litt grønn på området kan man si....
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Dette er sunn sminke som ikke raserer huden din. Det er tilført ineraler, og ikke masse olje slik som vanlig foundation. Denne er til å sove med!:-) Jeg brukte foundation før, var skikkelig avhengig. Men etter jeg prøvde dette, sluttet jeg helt! Man ser mye mer naturlig ut, med dette:-)
Gemini77 Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Jeg bruker ID sitt mineral pudder og er veldig fornøyd. Det har jo vært en del info ute om at all mineral sminke ikke er like rent og bra for huden. Det holdt ikke at det kun var mineral sminke. Så er det garantert at dette merket er like rent som ID sitt da?
*ale* Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har noe sånn sminke men får ikke til å bruke det..... Blir jo bare fos når man tar det på børsten, støvskyen står.. Så de står godt parkert i skapet...
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 I følge flere hudpleiere, så er dette like bra, ja! Prøv selv!:-)
*dum&deiLig*™ Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Everyday minerals er noe dritt for min hud!!! ID gjør huden min fin, ikke uren i det hele tatt. Prøvde EM i en uke, så ikke ut etterpå!! Masse kviser og dritt:o( Styr unna, er mitt råd!
Shabby Cheap Chic Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Dritt for min hud å men Loreal sin er knall for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå