Gummelillan Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Her sitter jeg og har verdens deiligste helgefølelse. Kan ikke huske sist jeg har hatt en helg hvor jeg "bare" har hatt planer om litt pusleri i heimen?! Ufattelig deilig i hvertfall. Har en del jobb som må gjøres før helgen er over, middag til svigermor og litt av hvert annet også, men akkurat nå sitter jeg lat i sofaen og synes at det er alldeles nydelig å ikke skulle noen verdens ting i dag!!!! Hurra for late lørdager ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Så deilig at Tårnfrid kan ta en sånn helg også)) Det er de beste helgene.... de som man bare tar som de kommer. Ikke når man løper rundt for å få kabalen til å gå opp i begge ender:-D Og du er i hvertfall en som fortjener en litt lat helg...... Har inntrykk av at det har gått i 1500 hos deg i vinter/vår.... Så nyt det i lange drag..... Jeg kan jo sitere min svigermor da vi skulle på ferie i 2 uker. De fleste ønsker god ferie, men min svigermor sa: Dere må huske at ferie er en udrøy ting....... Så en deilig helg er jo i grunn en udrøy ting.....ha ha ha ha ha ha ha!!!! God helg!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Kos deg!!! Det er vel ikke rart du har verdens deiligste helgefølelse etter siste måneders innspurt og jobbing:-) Enjoy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå