lip smacker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Var hos jm på fredag,hun sa at jeg hadde 1-2 cm åpning,og cx 1,5 cm,tykk..hun mente at det ikke ble fødsel helt enda...men hva betyr dette? Er jeg litt moden? Hvor fort kan jeg evt bli helt moden?? Skjønner ingenting av dettte jeg;-) Så jeg blir glad for kloke svar:-)
*Tropical Girl* Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Er det ikke sånn at først er du moden, og så begynner du å få åpning? Jeg tror du skal føde innen tirsdag neste uke, jeg. :-))) Jeg hadde rier og 3 cm åpning og etter 12 timer var jeg MOR!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Det hun fortalte deg der,er at du har 1-2 cm åpning i livmortappen/munnen,det er ikke noe å stresse med,jeg har hatt det siden jeg var i uke 30. Når du har åpning er du også moden. det at cx er 1.5 cm tykk forstår jeg ikke at hun kan si,da må du jo ta ul for å finne det ut,men kanskje hun har det. Når du er så langt på vei,så er jo 1.5 greit. Da har du ikke så mye å jobbe med i selve fødselen. Ingen tørr vel spå om når du skal føde,for en vet ikke hva som gjør at fødselen setter i gang for fult,men du er jo på god vei da. Ble du noe klokere av dette svarert?
lip smacker Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2008 hehe,håper at du har rett tropical girl,at det blir fødsel før tirsdag:-) Ja,mamma til 1s,1l+ spire,nå ble jeg klokere! Så da er jeg altså moden da? Bra det da;-) Da satser jeg på fødsel om ikke så aaalt for lenge;-) Tusen takk for svar!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 ikke for å være en gledesdreper her, men jeg gikk med 2cm åpning i 3-4 uker før det skjedde noe i mitt forrige svangerskap.. Får håpe det går litt fortere for deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå