Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Nå har jeg oppdaget 3 små utslett ved kanten av leppene. Får panikk, tenk om det er en SOS? Jeg har vært i fast forhold i 5 år og har ikke vært utro. Må ringe legen på mandag, men hvis det er noe, betyr det at mannen vært utro eller kan det komme mange år senere? Har født 1 barn under tiden, tester man ikke en del automatisk da?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Legg gjerne ut dette på skravle for meg, er desperat!!! HI
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Hva er en SOS? Klør det? Jeg fikk utslett engang jeg hadde en hissig soppinfeksjon, måtte få en salve og tabletter på resept for å bli kvitt svineriet...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 seksuell overførbar sykdom eller noe sånn. Håper det er noe sånn, fikk litt panikk her. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå