Gå til innhold

Noen som har to tette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spm ang dette:

1) Hvor mye har du lagt på deg i 1 svangerskapet? Gikk det fort ned i vekt etter fødselen?

2)Hvor mye har du lagt på deg i2. svangerskapet? Gikk det fort ned i vekt etter fødselen?

3) Er det kjekt å ha to tette? :-)

Takk til alle som gidder å svare!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La på meg 20 kg med nummer en. Kan ikke si at kiloene gikk bort av seg selv. Hadde 3 kg igjen når jeg ble gravid med nummer to. Syntes kg forsvant saktere da. Men det gikk sikkert mye på at jeg hadde begge to hjemme, og det var hektisk i begynnelsen. Spiste ikke regelmessig, og måltidene ble slurvette.

Jeg har 20 mnd mellom de. Og jeg syntes det var topp:) Skulle gjerne hatt samme mellom rommet mellom 2 og 3 også:)

Skrevet

Gikk opp 18 kg med nummer to.

Skrevet

Jeg har ei på 4,ei på 15mnd og en om 15 dager.Jeg gikk opp 24kg med første,men gikk ned ganske mye etter 14 dager,2kg hang vel igjenn,det samme med nr 2 men dahadde jeg ikke rukket å gå ned alt enda så da satt det igjenn 4kg,men jeg veier ikke mere nå i dette svangerskapet en i det forrige.Men om det er kjekt med to tette veit jeg ikke enda:) Det kom litt for kjapt for min del.Trodde man var sikker når man fullammet men, det blir vel litt hardt i begynnelsen og bedre etter hvert:)

Skrevet

Hei....

med nr 1 la eg på meg 10 kg....forsvant med ein gang

med nr 2 la eg på meg 10 kg....8 av desse hang igjen....

med nr 3 gjekk eg ned dei 8 kg som hang igjen etter nr2 ....har nå gått opp igjen dei 8 + 2 til....5 dager til termin....

her er det 2 år og 2 mnd mellom nr 1 og 2....også blir det 14 mnd mellom nr 2 og 3....her og kom nr 3 litt brått på....ingen hjelp i fullammin og ikkje mens som er kommet tilbake....pass på jenter:)hehe----

Eg trur det kjem til å bli supert med så tette barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...