Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i dåp i morgen, og jeg orker ikke gå med bunad. Da kommer jeg til å krepere.

 

Temaet skal være kinesisk, så jeg har en silkelignende bluse med kinakrage, og kjøpte en mørk, sølvfarget (grå) piratbukse til.

Tenkte å ha hvite pensko og hvit trøye til.

 

Blir det for lite pyntet ? Den buksa er jo ikke i sånn superfint stoff - men ikke dongeri heller.

 

Jeg er litt usikker. Har sikkert noen kjoler hengende, men jeg haaater å gå med kjole og skjørt. Det kler meg ikke i det hele tatt.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er pyntet, ser jeg ikke noe i vegen med å gå i bukse.

Skrevet

Ja pyntet - men ikke stivpyntet....

 

Går jo ikke med hvite pensko til vanlig, ei heller denne kombinasjonen -selv om blusen funker til jeans også.

 

Flere synspunkter ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...