(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 er god trøst i denn smokke....
mamma`n til nurk Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Prøv litt forskjellige smokker. Dattra min ville kun ha silikon, ikke lateks. Kan også prøve å tappe litt bak på smokken (lik hjerteslag, funker også på flaske) da tar de visst smokk lettere. Lykke til:) Var veldig fornøyd når vi fikk det til:) ...helt til hun mister smokken om natten...krise!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 har kjøpt nuk,ortodent,avent sine men ingen er gode nåkk for tulla...hun brekker seg når vi tar den i munnen stakars,,men alle disse er silikon..så kanskje jeg skal prøve latex isteden..takk for rådet
Prins05&07C",) Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Guttene våre ville kun ha smokkene med rund tut. Prøvd disse? Bambino, heter de vi bruker til minsten nå.
mai mammaen til to Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 eg hadde noen dager der eg stappet den inn igjen og igjen.. å tar ha en endel. han er 5 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå