LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Klarer du finne ut hva jeg heter? Hint: Jeg har akkurat lastet opp de tre siste bildene på den morsomste gruppa på facebook. Gruppa har vrt omtalt her før. Bildene er ikke mine. Kom igjen! :-) (og dere som kjenner meg får ikke svare!)
Labambie Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Nå var jeg på det JEG mener er det morsomste gruppa på Facebook, og da heter du Barbro?
ifie Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Jeg som skulle være raskest, tenkte jeg, så ramla jeg av nett... Kom også fra til at Barbro må være rett!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2008 Og jeg som ville gi dere litt hjernebry. ;-) Tyder vel bare på at gruppa er genial da, og ikke meg. :-D
ifie Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Jah! Den er fantastisk! Satt en dag å lo så jeg gråt over mange av de innlegga! Ikke bare utrolig mange merkelige (og flotte!) bilder, men for en vidunderlig humor på mange av dere som legger inn!! Ler meg skakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå