Gå til innhold

Gleder meg så utrolig til i kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, jeg gleder meg sånn til i kveld :D

Kjæresten min er fransk og studerer i England, så det er desverre lenge siden jeg har sett ham...

Men i kveld kommer han til Bergen og jeg vet at han har planlagt en skikkelig romantisk kveld :) Han har brukt en del tid og penger på kvelden, så det blir sikkert gøy. Håper jeg da. Savner ham sånn...

Men nå når han kommer skal han bli her helt til trillingene kommer(Utenom et par reiser) og etter det skal vi flytte til London sammen.

Alt han har sagt er at jeg skal pynte meg og så kommer han og henter meg i leiligheten min klokken seks i kveld. Håper det blir gøy ! Dette var sikkert et veldig kjedelig innlegg, men bare måtte dele det med noen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere får en kjempefin kveld. Kos deg masse :-)

Skrevet

Så koselig da. Håper dere får en fantastisk kveld sammen. Er viktig å nyte livet som "bare kjærester" nå før det kommer små. Ihvertfall dere som får 3 på en gang. :-)

Skrevet

Åh, tuusen takk :D

Hehe, ja blir vel ikke mye romantisk med 3 x bleieskift :)

Skrevet

He, he. Ble litt misunnelig, jeg :-)

Skrevet

så koselig og romantisk!

ble litt småmisunnelig jeg og, jeg har verdens beste kjæreste, men han finner aldri på noe romantisk eller overasker meg på den måten. heldig du :)

Skrevet

Kos dere masse. Man burde være flinkere til å gjøre slikt for hverandre.

For et par år siden fikk jeg overraskelsesgave på bursdagen min. Vi skulle på tur, fikk en pakkeliste som tilsa storby og fikk vite hvor lenge vi skulle være borte, men ikke hvor. visste ingenting før vi sjekket inn på Gardermoen. Han hadde ordnet hotell, billetter og middag på en kjent restaurant i Praha..

Ta godt vare på kvelden i kveld, blir nok ikke like lett med 3 små nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...