Gå til innhold

Blødninger!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 5+6 i dag og har fått blødninger. Det er ikke så mye blod som kommer, men nok til at jeg er bekymret. Har ikke noe særlig smerte i magen. Bør jeg gå til lege?? Og hva kan eventuelt en lege gjøre? Er det sa, så er det vel ikke så mye å gjøre med det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du bør oppsøke lege så fort du har anledning. behøver ikke å være noe men blødninger kan tyde på spontan abort.

 

lykke til.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med legevakten nå. Fikk beskjed om at det ikke var noe de kunne gjøre, men at jeg måtte ringe hvis jeg ble dårligere. Har ikke vondt noen steder, men blør mer og mer:( Virker ikke akkurat lovende dette her:( Men Men det er jo som regel en grunn til at slike ting skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde med meg for 3 år siden. Da SA. Begynte med litt blod også mer og mer. Men det behøver jo ikke bety det samme for deg.. men... er det veldig mye blod så kan det jo tyde på det. ;( Jeg ble ihvertfall gravid igjen måneden etterpå, men trist er det jo uansett. Krysser fingrene for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 5+2 i dag og har hatt bittelitt blødning i tre dager nå. Ikke sånn at jeg blør masse, men når jeg har tisset og skal tørke meg er det bittelitt mørk farge på papiret. Jeg ringte legen på mandag og fikk beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg for.........! Mange som har det sånn, og ikke noe unormalt med det mente ho.. Men klarer ikke å la være å bekymre meg likevel. Flere som har tegn til blødninger? Og har du med blødningene kontaktet lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så snill og kontakt lege! Be om å få komme inn!

Jeg mener absolutt ikke å skremme! Men ta dere selv på alvor.

 

Jeg hadde min SA igår. Det startet med smerter og litt blod. Det ente i et blodbad og et smertehelvete. Klart, det er jo ikke normalt, men det kan skje. Og da er det bedre å være på et sykehus enn alene hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Takk for alle svarene jeg har fått:) Jeg har ikke vært til lege enda. Skal i morgen:( Kvir meg veldig mye:( Blør fortsatt, men ikke noe særlig mye. Det som kanskje bekymrer meg mest er at puppene har blitt helt vanlige igjen. De som har vært så ømme at jeg ikke har vist hvor jeg skal gjøre av meg:( Føler meg heller ikke gravid lenger:( Men alt dette kan jo bare være psykisk.?? Har vel egentlig slått meg til ro med at jeg har hatt en SA og at det er jo kroppen sin måte å rydde opp på. Men men det som venter få se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en liten blødning i går. Jeg ringte legevakta som ville at jeg skulle komme inn. Jeg ble henvist til UL som viste at alt var ok:) Heldigvis. Et lite hjerte der å:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde SA i august07. Var 10 uker på vei. Startet med at jeg fikk litt blod i trusa. Ringte legevakten og fikk der beskjed om at de ikke kunne gjøre noe uansett, så det var ingen vits i å bli undersøkt.Det trengte ikke å vere noe galt, men det kunne også tyde på SA. Skulle bare ta en ny test om 10 dager for å se om jeg fremdeles var gravid. ( Det ble FRYKTELIG lange dager. Følte meg fortvilet og at jeg rett og slett maste på legen, så turte ikke å mase mer... Etter en uke fikk jeg kraftige rier og det kom ut klumper som ikke var til å ta feil av! Ble undersøkt på sykehuset etterpå for å se om jeg måtte til utskrapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke vanlig å ha store smerter når man har en SA?? eller kan det skje uten at man har smerter og??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å blø litt. Men blør du mer og mer er det et faresignal.

 

Jeg fikk selv en helt vanlig menstruasjonsblødning som varte en liten uke da jeg hadde IKM, dvs var ca 4-5 uker på vei. Fikk en velskapt datter :)

 

Tror ikke du skal ta sorgene på forskudd, men er greit å sjekke, spesielt siden du skrev det blødde mer og mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...