Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Har vært å kjøpt miniform kapsler på apoteket idag,lille mann er så plaget med ludt.Han er flaske barn å 4 uker!! Han drikker sånn ca 100ml mme,skal jeg da ha en hel knust kapslet oppi mme eller blir det for mye?? Noen som vet??
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Du har fått med deg at det ikke er så veldig anbefalt? http://www.helserevyen.no/index2.asp?newsid=5116
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Nei det har jeg ikke fått med meg skal jeg være ærlig..... Jaja,da var det jo bare å hive di i søppla...Hva skal jeg gjøre nå?Lille gutt er så plaga å jeg vet ikke hva jeg skal finne på.For å si det sånn,jeg har prøvd det meste...Dette var det siste i rekken av tips hittil...
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Har du snakket med en flink akupunktør eller kiropraktor? Har du prøvd fennikkel-te?
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Har du prøvd Avent sine flasker? Vet det har hjulpet flere. Har du prøvd forskjellige erstatninger? F.eks Nan Ha1 som selges på apotek (tviler på at det hjelper å bytte til den)
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Vi har brukt akkupunktur, og det hadde veldig god effekt hos oss. Ellers så var vi også hos fysioterapaut, da stivhet i nakken faktisk kan påvirke fordøyelsen hos de små. Du kan få gratis fysioterapi/manuellterapi på de fleste helsestasjoner, og da er de spesialisert på barn. Lykke til
Storken1979 Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Ang minifom så skal den jo ikke brukes ukritisk. Hvis den hadde vært ordentlig farlig hadde de trukket den fra markedet for lenge siden. Jeg brukte minifom til mitt lille krapyl og for oss var det redningen egentlig. Mine tre søsken og jeg har også fått minifom de tre første mnd. Minifom finnes i dråpeform ere vel ikke meninga at du skal knuse kapslene akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå