Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Litt rart... jeg fikk blødningen forrige fredag. Begynte på Puregon om torsdagen. Da trodde jeg jeg sluttet å blø. Men det kom litt i går, så gav det seg, så kom det plutselig litt i stad. Skulle tro at om dette virker og jeg skal lage egg, så må jeg vel slutte å blø innen tredje sprøytedagen eller??
KR0705 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er på dag 12 med sprøyter, har fortsatt små blødninger enda. Legen sa at det snart ville stoppe, men så var jeg hos en annen lege på fredag og har blei litt forskrekka og sa... Blør du enda...Og når han så uttrykket mitt fortet han seg å si.. Jaja stopper nok snart skal du se. Ikke veldig kult når man har hatt 3 innvendige ultralyder mens man fortsatt bør.... Han mente at siden jeg skulle øke dosen så ville det gå over innen neste legebesøk. Skal igjen på mandag. Håper bare det har gitt seg da. Men vet ikke... Første gang for meg med sprøyter, så er litt fersk enda... Lykke til.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Ja,nå har det stoppet igjen, kommer liksom bare en "haug" plutselig, en gang daglig de siste tre dagene. Jeg har blødd i åtte dager nå da, men gått på sprøyte i kun tre... må vel gi seg snart. Bare tenkte at jeg kan vel ikke lage egg når jeg blør???
KR0705 Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 jo ikke noe problem det. slimhinnene mine var på vei opp igjen og ting begynner å skje i eggstokkene. jeg var ikke helt i mål enda, men håper det har skjedd mer innen mandag. Når skal du på ultralyd? Ja hos meg også, kommer og går litt. Kan gå en dag uten at det kommer noe, og da tror jeg at jeg er ferdig, men så kommer det litt igjen... ganske slitsomt egentlig. Første gang på sprøyter?
baby ventes 11 mars :) Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 tror ikke du skal bekymre deg:) blødde litt i begynnelsen jeg også, men alt ser jo bra ut nå
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 Første gang på sprøyter ja og skal på UL på tirsdag. Jeg blødde litt på formiddagen i dag og, men ikke noe mer siden det... merkelig.. men må være hormonenes skyld. Ellers har jeg ingen bivirkninger annet enn muligens "trykk" i brystet. Det stikker og brystkassen føles trang og det gjør det LITT vanskeligere å trekke pusten. Vært slik i ett par dager nå, aldri vært sånn før. Men det er ikke listet som bivirkning...
KR0705 Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Skal du prøve på "normale" måten, eller ha egg uttak? Jeg har vært litt uggen i magen og småkvalm. Litt slitsomt på jobben bare, så håper virkelig det klaffer på 1 forsøk. Det så ut som at jeg kunne få eggløsning i helga, blitt 2 egg på venstre side. ÅÅÅ er så spent =) Hvordan går det med deg da?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2008 Hvordan vet du at du har to egg? Legen min kunne ikke se noe annet enn follikler og cyster (ikke godt nok til å se selve eggene) på UL i dag. Folliklene var ca 10mm så må øke dosen og ny UL på fredag. Vi skal ha TESA/ICSI. Se tråd jeg har lagt ut om uke 26 gjengen.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2008 Har sluttet å blø heldigvis.. hehe..
KR0705 Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 I begynnelsen kunne de ikke se noe som helst. var på ultralyd 3 ganger uten at noe særlig hadde skjedd, men på mandag hadde det plutselig begynt å "lage" 2 egg på venstre sida. Ingen aktivitet på høyere sida enda... Skal på ultralyd i morra og kanskje eggløsning i helga.. Så spent =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå