Ayka 09+13+14 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Noen her som holder til på Hadeland eller Ringerike? Er selv "snart klar" Vi begynner prøvingen i august/september. Hadde vært kjekt å komme i kontakt med snart klare/gravide her i området ^^,
flypapir Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg bor på Hadeland.. Ganske fersk her da vi flyttet hit i september. Har termin 25. januar... Hvor på Hadeland kommer du ifra?
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Hei =) Jeg bor på Hadeland. Er snart ferdig med graviditeten jeg da... Om 20 minutter kan jeg si at jeg har 9 dager igjen til termindatoen =) Jeg er opprinnelig fra Ringerike, men fant drømmemannen på Hadeland.. Så nå bor jeg på Brandbu og bare venter på å få se nurket i magen =)
Ayka 09+13+14 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 Jeg fant også drømmemannen på Hadeland Vi bor på Jevnaker da... Begynner prøvingen i august/september...håper jo på at spiren sitter før jul,så jeg er vel et godt stykke bak Dere begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå