Gå til innhold

To par blå øyne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sitter nå på kjøkkenet mitt og storkoser seg.

Min mellomste datter har besøk og de sitter da på kjøkkenet. Tegner, spiser rundstykker og filosoferer over små og store ting i livet. De har hatt en laaang prat om bæsj og promp. Nå imidlertid er de over på øyenfarven. For til min datters store glede har hun da endelig møtt en med samme farve som seg (søskene hennes har begge mørkebrune og vi foreldrene har grønne - mine riktignok med mye blått i seg, men ikke nok til å trøste en ensom blåøyd...) Og hun er overlykkelig! Synes tydeligvis at denne kjekke store gutten er bare helt fantastisk. Og det er bare sååå fryd å høre på her jeg sitter med en diger kopp latte og laptopen i fanget.

Lykken er de små søte tingene som treffer en midt i hjertet på en lørdags ettermiddag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg vet hvem hun har besøk av og han er en vakker fyr, det samme er jo din mellomste. Så da kan de snakke om bæsj og promp og beundre hverandre og planlegge den fremtiden sammen som du og mamma'n til den lille gutten også ser for dere :-D

Skrevet

Jepp ;-) Akkurat nå høres det ut som om vi er på riktig spor.

Skrevet

ååå så koselig... det er ingenting som er så deilig som koselig samtale barn i mellom.... klart det er stas å møte på en av sine egne ;-)))

Skrevet

Dette høres jo ut som toppen av lykke :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...