jenna7 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Ser ut som et kart i ansiktet, masse pigmentflekker, spes. i pannen og under øynene, æsj...Har ikke vært spesielt mye i solen, å nå skal vi til Syden, nesten så jeg gruer meg. Noen med råd???????
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 BRUK SOLKREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Høy faktor! Ihvertfall faktor 30...minst!
jenna7 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Bruker selvsagt solkrem. Bruker også en dekkrem utenpå, kanskje det er dumt. Men føler jeg bare må dekke til, føler meg helt ekkel...
Skorpion i magen;)*Fødeklar* Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Smør dæ med A-krem!!!!!=) Å sol krem med høy faktor når du e i sola...men ellers a-cream- den e super. Å litt lurt med caps el no sånn i syden...=)
Ompalompa Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Unngå sol direkte i ansiktet - bruk solhatt. Heller småteit hatt enn flekkete fjes, ikke sant? Har samme problem som deg, får fort flekker. En eller annen her inne snakket om å legge på ananas for å bleke flekkene - noen som husker hvordan fremgangsmåten var?
jenna7 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2008 Takk for gode råd, selvsagt lurt å bruke solhatt ja, skal gå til innkjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå