Gå til innhold

har de lov til å ta depositum på brudebuketten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

var å så på brudebukett for 2 uker siden, og jeg sa hva slags blomster jeg ville ha....måtte betale depositum på 500,- buketten kommer på rundt 2500,- så de skulle trekke fra når vi kom å henta den..

hvis jeg avbestilte så fikk jeg ikke pengene tilbake....kanskje det er mange som har bestilt og så avbestilt litt senere..

men synes det var litt rart for jeg skal tilbake å se på blomstene den 25 juni (da har de fått inn nye blomster og farger sa de) og vi skal gifte oss 28 juni jaja....det går vel greit tenker jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestillte buketten min,2 brudepike buketter, 3 korsager (til guttene) og 6 bordekorasjoner som kom på 3000kr tilsammen og måtte betale 500kr i depositum.Det er vanlig det):

gratulerer med dagen:)

Skrevet

Jeg syns ikke det var noe rart at de tar depositum... men du må jo få en avbestillingsfrist, poenget med depositum er jo at de ikke skal begynne på bestillingen din, også skal du plutselig ikke ha den likevel. Hvis de ikke har begynt med arbeidet, skal du jo ha pengene igjen, det skal jo ikke koste 500 kr å si at du vil de skal lage brudebuketten til deg :)

Skrevet

tror ikke det er noe avbestillings frist, men samme det for jeg skal jo ha blomster fra de :)

jeg bestilte et annet sted først og der måtte jeg hente buketten (de kunne ikke kjøre ut pga det var bare ei som jobber den dagen!)

dårlig service synes jeg så jeg avbestilte

nå er det min bror som henter buketten på veien når han skal hente meg hos frisøren så det går jo bra :)

Skrevet

Skjønner godt at de må gjøre det på den måten, de bestiller jo gjerne inn blomster til buketten og det er jo litt jobb ed å lage den :)

Om ruden plutselig ikke henter buketten så er jo ikke det noe som man ¨får solgt videre akuratt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...