Liten gutt,22 juni Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 kordan e det for den lille i magen å dra på kino?Har 1 uke igjen til termin,lyst å dra på kino. Regner med det blir dårlig med tid når den lille kommer å gjøre sånne ting.Tru om han vil reagere veldig på de høye lydan som e på kino?
MaybeAgain Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Nei, herre gud! Dra og kos deg! Nyt den siste tiden i fulle drag! )
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Mi lille tulle reagerer på lyden når jeg er på kino - men jeg har ikke tenkt over at det skal være skadelig på noen måte... Går på kino akkurat som før, og så får hun bare holde diskotek der inne i mens
togutter-08og10 Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 venninnegjengen skal se sex og singelliv filmen i morgen, og hun ene har termin på torsdag... Hun har ikke tenkt å holde seg hjemme av den grunn.
<3 mine søte små<3 Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Sist jeg var på kino, var jeg i ca uke 20.. babyeb sparket.. reagerete nok på lyden, men allt fostervannet tror jeg demper lyden:) er du bekymret kan du jo legge jakken din forran magen^^ som en lyddemper.. Men tor absolutt ikke det er farlig med lyder:) Den lille blir kansje mer nysjerring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå